9 mei 2009
Aanvang 15:30 uur
Locatie Doopsgezinde Kerk [kaart/route]
Uitvoerende(n) Celia Garcia Garcia, piano

Pianiste Celia Garcia Garcia geeft in de Doopsgezinde Kerk op de nieuwe vleugel een pianorecital met composities van Debussy (Children's Corner), De Falla (Fantasia Betico), Ravel (Jeux d'Eau) en Prokofjef (Sonate nummer 2).

Celia Garcia Garca

Celia Garcia Garcia is geboren in Spanje. Zij heeft daar tot 2004 gestudeerd bij Miguel Ituarte, daarna kwam ze naar Nederland om haar studie onder leiding van Frank van de Laar aan het ArtEZ Conservatorium Zwolle te voltooien.

Celia won eerste prijzen bij het Xàtiva Nationaal Piano Concours, het Regino Sáinz de la Maza concours voor jonge musici (2006, 2002, 1999, 1998) en het Arlanza Nationaal Piano Concours (1998, 1997), en was finaliste in het Grachtenfestival Conservatorium Concours in Amsterdam (April 2009).

[JS : 28-04-2009]