21 maart 2020
EngelenzangSchola Cantorum Zwolle EngelenzangSchola Cantorum Zwolle
AFGELAST I.V.M. CORONAVIRUS MAATREGELEN
Uitvoerende(n) Zangeres en pianiste Lucette van den Berg
Suvenir’ is een warm en intiem programma, waarbij Lucette van den Berg haar prachtige Jiddische liedjes lardeert met verhalen en anekdotes over haar leven. Lucette neemt je mee op reis langs hoogtepunten en dieptepunten van het leven, op weg naar groei en het diepste ‘zijn’. Een warm, persoonlijk en intiem programma, soms verstild, soms hilarisch en opwindend. Lucette van den Berg opende Leeuwarden Friesland 2018, de culturele hoofdstad van Europa. Het Jiddisch was naast het Fries te horen in de straten van Leeuwarden.
De prachtige, warme stem van Lucette raakt je tot in je ziel en ze wordt gehoord door luisteraars over de hele wereld.
Zo trad zij op in New York en vele landen in Europa waarbij zij samenwerkte met o.a. Beyle Schaechter-Gottesman, Mikhoel Felsenbaum, Alan Bern, Rolinha Kross, Shura Lipovsky, Nynke Laverman, Kamal Hors, Klezmer Society en Trio C tot de Derde.

[GK : 12-03-2020]