16 april 2016
Apollo Ensemble
Uitvoerende(n) Apollo Ensemble
Muziek voor Jong & Oud

Naar muziek luisteren doe je samen. Net als gezellig met elkaar aan tafel zitten en eten, is het ook belangrijk dat je samen naar concerten gaat. Muziek is een taal die iedereen kan leren, jong en oud. Muziek hoef je niet aan te passen aan een leeftijd. Natuurlijk moet iedereen zich wel op z’n gemak voelen in de concertzaal. Als je als enig kind tussen volwassenen zit, is de pret er misschien wel snel af. Of, als je als oudere tussen een groep kinderen zit terwijl je net had gehoopt op heel stil publiek.
Quality Time Concerten zijn speciaal voor jongeren t/m 14 jaar samen met een volwassene. Kan een ouder zijn, grootouder, vriend, familielid.
Er is tijdens deze concerten die 45-60 minuten duren, veel te horen, te zien en te beleven. En na afloop is er alle gelegenheid om de instrumenten van dichtbij te bekijken, kennis te maken met de musici en alle mogelijke vragen te stellen.
Het Apollo Ensemble speelt op instrumenten uit de tijd van Beethoven en Schubert.

Apollo Ensemble:
David Rabinovich - viool & artistieke leiding.
Franc Polman - viool
Annemarie Kosten-Dür - altviool