20 februari 2016
Doopsgezinde Kerk, Zwolle Doopsgezinde Kerk, Zwolle
Trio Animando
Locatie Doopsgezinde Kerk [kaart/route]
Uitvoerende(n) Trio Animando: Chloë Elsenaar, viool, Kevin Visser, klarinet, Nadine Blaak, piano.
Trio Animando is een nog jong ensemble dat in het najaar van 2015 is opgericht, in eerste instantie voor een kamermuziekproject van het ArtEZ Conservatorium Zwolle.
Ondanks dat het nog niet lang bestaat, heeft het ensemble met veel plezier en enthousiasme al een paar concerten gegeven en een fotoshoot laten maken in Amersfoort. Op 6 februari zal het Trio Animando meedoen aan het nationale Prinses Christina Concours in de regio noord.
Met uitgebreid repertoire, waarvan een groot aantal stukken op 20 februari in Zwolle in try-out zullen gaan, gaat Trio Animando een aantal mooie concerten tegemoet in de komende maanden.

Trio Animando
Trio Animando bestaat uit violiste Chloë Elsenaar, klarinettist Kevin Visser en pianiste Nadine Blaak.

Programma:

Suite for violin, clarinet & piano, Op. 157b - D. Milhaud