Bert van Heerde." />

10 oktober 2015
Doopsgezinde Kerk, Zwolle Doopsgezinde Kerk, Zwolle
Muziek rond schilderijen van Bert van Heerde
Uitvoerende(n) Strijkkwartet Amarens (Maaike Gerritsen en Marjan Waringa viool, Marjan Valk altviool, Esther de Boer cello).
Strijkkwartet Amarens

Strijkkwartet Amarens is opgericht in 2008. Het bestaat uit musici alle vier zijn afgestudeerd aan het conservatorium in Zwolle en is dankzij de ruime muzikale ervaring van de leden op veel manieren inzetbaar. Amarens begeleidt ook graag en vaak koren. Waar nodig wordt de bezetting uitgebreid met andere musici.

Het programma Uit De Kunst ! is een kleurrijke samenwerking van Strijkkwartet Amarens, Beeldend kunstenaar Bert van Heerde en Bricoleur Frank Kuhlmann.
Amarens speelt muziek in allerlei stijlen, van klassiek tot film, van Mozart tot Morricone.
Bert van Heerde toont bijpassende schilderijen en Frank Kuhlmann verzorgt de verbindende tekst.

Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met Marjan Valk, telefoonnummer: 06 -15203820 of per mail met Maaike Gerritsen: maaikegerritsen@planet.nl.

Amarens

[GK : 01-10-2015]