Archief

Concert
Aanvang 15:30 uur
Locatie Lutherse Kerk [kaart/route]
Uitvoerende(n) Barbera Merlijn (fluit), Marijke de Jong (fluit), Carlos Mendoza (gitaar) en Ju Sil Park (piano)
Barbera Merlijn, Marijke de Jong, Carlos Mendoza en Ju Sil Park zijn vier talentvolle studenten van het ArtEZ Conservatorium Zwolle. Zij zullen op 8 november in de Lutherse kerk een afwisselend programma ten gehore brengen in verschillende ensemblebezettingen.
Marijke en Carlos vormen sinds 2005 een vast ensemble en hebben als zodanig meerdere concerten gegeven. In hun programma's speelt de componist Astor Piazzolla altijd een belangrijke rol.
Barbara, Marijke en Ju Sil hebben als trio inmiddels ook diverse optredens verzorgd.
Op het programma staan Solowerken, Duo's en Trio's van Bach, Mendelssohn, Köhler, Villa-Lobos en Piazzolla. Het concert duurt ongeveer een uur.

[GK : 03-10-2021]